I THROW MY HANDS UP IN THE AIR SOMETIMES


Vad vore en blogg utan bilder?
Jag ska tvätta bort min mascara snart osv, jag har fetans ont i min mage.. + rygg. Helvete jag kommer inte kunna sova.. pratade nyss med min syster i telefonen. Hon åker ju till australien nästa vecka i FYRA år, allvar FYRA år. Blir ju säääkert hur kul som helst. Så ska äta med henne och mami i stockholm, mysigt. Sen kommer jag inte träffa henne på hur länge som helst.. herregud. Sitter och pratar med min snygga vän Vendela, hon deppar för hon har kassa låtar på sin spotify medans jag har värsta bästa. :) HIHHIHIHI


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejj Söt Blogg ♥

Hur mår du idag ?

2010-09-02 @ 17:15:20
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0