underbar dag

hejhej, dålig upptadering idag jag vet.
men det har ju vart sjukt fint väder så varför sitta inne?:o
men iaf freja har hjälpt mig till provet som vi har imorgon jag kan inte så jätte mycket men jag hoppas provet går bra jag tänkte gå ner och sätta mig och läsa igenom allting, inge mer bloggande idag tror jag. och om det är bra väder imorgon också så räkna inte med så mycket bloggning från min sida:p
haha men jag vill inte slösa bort mina timmar på datorn, hahha
men bloggar när jag har tid, lust och ork.
men jag ska försöka hinna blogga lite snabbt innan jag åker till skolan imorgon.
men ni får ha det så bra nu puss på er
juste träffade min älskade mathilda idag också.
vi gjorde inte så mycket hoppa studsmatta och var ute typ.

och juste idag hade vi idrott i skolan och vi spelade brännboll, asså fyfan vad hett det var asså!!!
orkade ju fan inte springa. har solsting typ nu så jag dricker mycket vattan -.-
men vi hörs puss / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0