Solexem(tumme ner).

hejhej allihopa idag mår jag super duper bra. det är nog för att det är så sjukt fint väder ute.
eftersom det är så här fint väder nu kommer nog det bli ännu finare väder i sommar, eller just nu är det sommar.
jag kan gå runt i bikini och jag fryser inte?!? jag nästan svettas! haha nej men det är ialla fall sjukt skönt.

jag sitter just nu ute med min dator och väntar på att ida ska komma, hon kommer nog när som helst. vi ska nog sola lite granna hon har med sig sin bikini (y).
ikväll kommer vi nog hitta på någonting kul, om någon vill träffa oss ring oss på mobilen.
hela morgon dagen ska jag nog vara med sophia, men jag kom på att jag har andra planer så jag får nog vara med sophia en stund ialla fall så jag hinner med det andra också.

men ida har inte kommit en så jag ska nog gå och sätta på mig mina rosa shorts och ett vitt linne.
ni får ha det så bra ialla fall.
gå ut och njut av solen.
och stina kommer inte blogga så mycket idag eftersom hon är med ellen och elin. tydligen med pontus också !
så ni vet det ialla fall.
PUSS PÅ ER !


bild på mig och bror när vi åker fallskäm bakom båt,
turkiet 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0