nervös pirrig och stressad

hejhej allihopa, gud vad nervös jag är alltså och det blir ju inte bättre av att jag är stressad heller?
imorgon är det show och det kommer bli super kul om inte mina nerver tar över mig.
jag hade tänkte att lägga in out fit idag men jag han inte + att jag inte orkade.
imorgon ska jag försöka blogg en snabbis innan jag drar iväg till stockholm.
MAXIM första gången någonsin.....

jag är van att uppträda men jag har tror nog inte jag uppträdit för så många pers som imorgon ;O
kanske om vasa är störe en maxim?
är det svara gärna på den frågan.

men nu har jag tänkt att packa mina grejor, tänk jag har inte ens börjat.... omg jag kommer aldrig hinna.
jag kommer säkert glömma någonting hemma....
ja det är väll bara packa ner det viktigaste saknar först.
men vi ses puss
säger nog god natt nu också.
kramar till alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0