MIN STINA GRUBB!

Stina hon är alltid glad och rolig. Man vet aldrig vad som kommer hända när man är med henne.
Stina du är som min syster, jag älskar dig otroligt mycket. Du är inte som alla andra, varje gå man ser dig är du alltid glad och skrattar. Jag skrattar otroligt mycket med dig, det gör jag verkligen.
Du kan ha dina stunder när du blir trött och jag får vara för mig själv(haha det har hänt faktist).
När jag är med dig kan jag vara mig själv och vi bjuder alltid på oss själva, haha mjölk paketet och nu typ hudkräm, ingen fattar typ men det är så jävla roligt. våran humor rockar verkligen fett.
Jag vill aldrig vara utan dig och det ska du veta.
Nu har ni lite fakta om min underbar stina.
Älskar dig syster!


gammal bild !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0