MIN AMANDA SILÉN.


Tackaar för kommentaren, alltid lika kul.
A amanda silen, en kasig liten flicka med humor till 1000. Hon har alltid ett leende på läpparna och sprder glädje. En tjej som man alltid har kul med osv. Hon bor i enköping i fanna med dina päron och sin bror. Hon sjunger dansar osv. Hon är som min syster som jag aldrig fick, en person som jag litar på till 1000. Sen kan hon alltid vara lite knäpp också, hon har ju sina stunder när hon ligger och peckaar fuck you till mig :( INTE OKEJ! om ett gått skratt förlänger livet så är jag odödlig med dig, eller hur man säger men ja så är det. Najs äre! Amanda är sjukt skojj och vara med och man vet aldrig vad som väntar. Bara att hoppa på tåget typ, näääärå. Skön tjej rakt egenom. Älskar henne oavsätt vad! Nu skall jag backa kladdis, kan vara det godaste som finns. :) Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0