Kär i new york

Hej! Har pluggat bra i skolan idag, riktigt bra det. Ska plugga en stund också nu, har läst en bok som jag lånade av bokbussen idag HAHA, men ärligt den är as bra faktiskt. Gav boken en chans, och jävlar kan fan inte sluta läsa. Läsvärd faktiskt. :) Verkligen helt annurlunda vet inte varför jag lånade den värkade kul att läsa nätt helt helt annurlunda. Hadlar typ om en tjej som bor hos sin syster i new work och hon blir typ barnvakt åt två lesbiska heh, sen träffar hon nat och typ blir kär i hennes osv. Låter inte alls bra, men den är det. Ikv är det traäning, men mitt huvud är dött, jag har så sjukt ont i huvudet. Helevte, kan det bli bättre?
Kär i new york


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0