Drogaren här!

tjena mors! sitter här och drogar min musik, jag är sjukt beroende av musik.
skulle gärna lägga in lite musik här på bloggen, men youtube på min dator cpar.
men ialla fall idag har jag ju varit med sophia, vi var mest ute kommer nog lite bilder från idag.
men dom kommer nog någon annan dag för pappa hade glömt usb-kabeln på jobbet-.-
men imorgon är det ju skola igen, inte kul inte kul.
men jag får försöka stå ut dom här sista veckorna.
ligger efter så jävla mycket, men jag kan inte göra annat än att kämpa.

min mamma har varit sjuk snäll, vi har ju show på onsdag på maxim och hon har köpt kläder till mig!
tack sjukt snälla mamma.
hon har ialla fall köpt ett spetts linne, eller det är typ ett linne. sen har hon köpt ett vitt linne och ett par hotpants(stavning). jag har själv köpt en spetts kofta(typ). mycket stolt över mina show kläder.

men nu ska jag gå ner och göra klart svenska 13, haha inte färdig en och jag hållt på med steget i typ 1 månad kanske? men ialla fall, jag måste också bli klar med steg 11 matte.
ja vad ska man säga, jag är ju inte den bästa i skolan?
haha men jag har det bra endå.
hoppas på en ändring efter sommaren.




menen oj blev visst lite musik ändå, youtube funkar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0