sol&kärlek

hejhej, HUR MÅR NI ?
jag mår iaf väldigt bra, dagen har vart underbar.
Dagen:
vaknade vid 8 gick ner och åt frukost, när jag ätit frukost satte jag upp håret lite snabbt "slarvigt ni vet en vanlig knut". när jag gjort det gick jag upp och kollade lite granna på tv:en. ingenting speciellt på tv så jag sminkade mig lite snabbt " inget märkvärdigt".
sen vid 5 i halv 10 skjutsade pappa mig till tågstation där stina satt och väntade på mig.
tåget till västerås gick 10 i 10. sen gick vi på stan i några timmar, var hemma vid 2 tiden ungefär. Då solade vi ungefär i 2 timmar. sen åkte hon hem vi halv 6, då åt jag lite middag med mamsi, papsi och marmor.
sen träffade jag elin! vi gick runt lite vid vatten perken, satte oss och snackade någonstans. sedan gick vi lite till och sen tittade vi lite på killarnas träning ;) vi gick sedan till våra cyklar och vi började cykla mot bresse. men jag orkade inte " slö " . sen åkte vi in till vatten parken. och sedan skulle elin hem, jag åkte hem sen så åkte jag med pengar till mathilda. nu ska jag måla naglarna imorgon har jag inte tid med det !
imorgon blir det städning och packning. vi hörs !
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0