♥ på gamla filmer

Har inte riktigt orkat blogga idag faktiskt. Imorse mådde jag typ inte alls bra :s Blev bättre senare. Klockan fyra hade vi visning, så vi åkte hem till mina syskons pappa och fikade osv. Har inte hänt nått annat, typ bara slappat. Imrogon är jag hemma själv skit nice. Sen på kvällen ska jag iväg på träning, mkt nice. Men jag ska lägga mig och kolla på film nu, jag har kass smak när det gäller film. Älskar att kolla på gammla filmer ! :d HEHE, är fan rätt trött också. Har lyckats somna med mobilen i handen två dagar i rad, inte så smart. + när jag vakanar har jag ju 100000 sms, hahahah. Helt ointresant inlägg men ja, bye.
Rumor has it & corpse bride :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0