MED EMMA

 
pappas coola tröja jag har på mig eller typ min storebrors :D nicebajs.
TJENA:))) Emma är hos mig nu hon sover även över. Vi hämtade upp henne när pappa hämtade mig. Vi åkte ner och badade också, rätt härligt. Sen åkte vi ner typ nyss och badade eller hon jag orkade inte säger vi men emma ville att jag skulle bada själv men jag är livrädd för fiskar i vatten. Innan så satt vi plåster på våra näsor. Fråga mig icke varför, men vi är ju som vi är. Alla glodde när vi cuklade förbi, hahaha:) COOLA ELR VAD ! Emma sitter och pluggar so, men inte jag skönt! (y) Vi ska snart bädda, kanske kollar på en film snart också. Imorgon är det skola som alltid,blä. Men jag ska slinga håret då, känns som varje inlägg innehåller slingor menmen, hahah. Aja, puss. / Stinaaaaaa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0