Kärna

ja nu är vi framme, jag tog med mig datorn hit och nu har jag inte så speciellt mycket att göra imorgon kväll kommer det nog några bilder från ikväll och morgondagen. haha vi har/håller på med en kubbtunering.
det står lika imorgon ska vi avgöra vilka som vinner.
jag har ingenting speciellt roligt att göra så jag kan väll skriva om dagen osv.
Dagen:
jag gick upp klockan halv 7 bilen hemifrån gick klockan 7, vi svängde förbi pappas kontor där pappa hade sin kamera. Sedan åkte vi iväg ner mot göteborg"kärna". Jag sov i 2 timmar ungefär, när vi åkt dom timmarna gjorde vi ett stop där vi åt frukost och köpta lite dricka, tidningar osv.
Sedan åkte vi iväg igen, jag hade verkligen jätte tråkigt i bilen. men det kändes inte så långt för plötsligt var vi framme, oj jag tror nog att jag somnade till en stund till då.
när vi kom fram hälsade vi på alla som var hos våra släktingar.
sedan åt vi riktigt god mat sedan spelade vi lite kubb det tog ungefär 1 timme "bilder från det kommer imorgon".
sedan kollade vi på fotboll, när vi gjort det åt vi lite middag urgod mat! sedan tittade vi lite på film jag, viktor och jonas. sedan spelade vi mera kubb och då vann vi :D
sen kollade vi på chile(stavning)- spanien, tråkig match. sedan tittade vi lite mera på filmen och nu ska jag nog gå ner och kolla klart på filmen. men jag hör av mig imorgon.
bild från skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0