kanske sista inlägget

ja det här kanske är sista inlägget för mig på några dagar, imorgon kör vi ner till göteborg"vestkusten". vi har inte riktigt bestämt när vi åker men någon gång under dagen blir det, ganska sent också tror jag för jag har knappt packat-.- hehe ojoj.

jag ska nog gå upp vid 8 tiden för att börja packa, måste ner på stan och köpa slip-in-skor!
om ni undrar varför det inte är så mycket bilder från min och stinas sida också tror jag, det är för att jag har ingen kamera som funkar eller jo men den är pappas och han jobbar så mycket så den är nästan aldrig hemma och mobil bilder är inte lika fina. men jag ska ta med pappas kamera på semestern! så många bilder blir det när jag kommer hem iaf. nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag sätta på lakan till sängen osv. sen kryper jag till kojs =)

bjuder på en sjukt bra låt med jason derülo
- Ridin' solo


/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0