FREDAG

Hej på er. Kan säga att min morgon vart fett knäpp, igår så stängde jag av min dator för ja blev så trött så jag skulle kolla på en film åså la jag min dator brevid mig i sängen och så somnade jag, med kläder och allt på. Fan va trött jag måste varit, pappa kom typ in till mig halv ett då småvaknade jag lite fast jag märkte ju inte att jag hade kläderna och datarn brevid mig hahhaha! Sen vaknade jag idag att datorn låg breved mig och jag hade min sovtröja på mig?!?! :s Fan så sjuk. Aja, jag somnade om efterdet orkade inte rikgigt bry mej då. Vill också att min dumma kod till mitt kort ska komma, för så ska jag till västerås med pappa eftersom jag tydligen har så mkt skor så jag får betalla själv den hära gången, menmen det gör typ inge. :)))) HEheHEhe /s 2 the tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0