Bästavän!

hejhej bloggen, idag har jag och mathilda varit ute och delat ut reklam!
äntligen färdiga, måste sammla på mig lite pengar till shoppingen imorgon med syster!
när vi var färdiga åka jag hem till freja och vi snackade lite sen gick vi hem hit, vi har typ suttit ute på studsmattan och spelat kort och så har vi hoppat en massa också.
imorgon åker hon till turkland :( jag kommer sakna dig jätte mycket freja!!!!!!!!
hon ska vara borta i 2 veckor ;O
men jag ska försöka klara mig endå.
några bilder kommer sen också kanske imorgon eller på onsdag iaf innan jag  åker till gtb!=)
tänk det är 3 dagar kvar tills jag åker =)
fett kul kommer det iaf bli.
men nu ska jag inte gör så mycket sätter mig nog framför tv en stund blir en ganska tidig kväll också.
men aja hejdå nu ska jag gå oc ringa syster stina !
puss ha en bra kväll alla gulliga.


///// amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0