Att måbra (y)

hejsan, har inte bloggat så mycket nu den här veckan. Men det är sommar lov och man är inte hemma så mycket.
Men iaf, idag mår jag sjukt bra förut att jag är lite lite förkyld...
Imorse vaknade jag klockan 9 gick upp och åt frukost, runt där vid tio gick jag ut bestämde mig då för att gå ut och ta en lite gå tur. Jag gick i ungefär 30 minuter när jag kom hem, satte jag mig i solstolen i 10-15 minuter.
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solstolen igen, och läsa boken ljudet av mitt hjärta,
( eclips som snart kommer på bio ).

Idag är det redan den 17 juni, 6 dagar på sommarlovet har redan gått, hehe det känns som det gått redan några veckor.... Men men så kan det kännas ibland eller ?

Nästa vecka på torsdag tror jag åker jag iväg till vestkusten, till släkt och vänner. Vi kommer nog dit sent så vi åker nog till jonas eller sara och sover där under natten, i våran husbil.
Sen på fredagen är det väll midssommar? Och då ska vi vara hos några, vet inte en men det vet jag nog snart.
På lördagen om det är fint väder åker vi nog och badar, På söndagen skulle vi kanske åka med några familjer och spela golf. Jag har verkligen saknat allt roligt på vestkusten!
På måndagen ska jag åka till ida i grebbestad, sover nog över där över natten, sen på tisdagen kommer mamma, pappa och viktor och hämtar mig och så åker vi hem. Vi stannar inte så länge så det är inte så speciellt kul. Skulle gärna vara med släkten längre, det är bara 4 familjer av våran släkt som bor där, många många fler släktingar har vi. Men nu ska jag ut i solen. Ha en skön dag !

Nås på luren, puss / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0