UNDERBAR DAG!

Hejhej jag kom hem till mig för ungefär 2 och en halv timma sedan, dagen på grönan har varit underbar.
Lite dåligt var det att det regnade men annars var det kul, elr nja jag fick så ont i mina tår så det var inte så kul" hahha". Men iaf bilder kommer upp här på bloggen så snart stina har laddat in alla bilder på datorn.
Video-klipp kanske också kommer på shanbanan och kanske något från någon karusell!
Resan dit och hem gick också väldigt bra men jag måste ju säga att Donken nog är den segaste snabbmats resturangen, iaf den vi var på idag när stina skulle köpa någon kyckling sak.
Nu ska jag ringa en kompis men här får ni en bild som är tagen nu och veckans låt av amanda silén!
Rihanna feat Eminem- love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0