Målarn här..

tjena,
idag har jag målat+fikat´målat+ätit+målat+badat+fika+målat, hahahha.
jag o freja är så jävla skön lyssna på dom det här:

freja målar sen vänder hon sig om och tittar på mig hon ska just säga någonting när hon flyger ner från stegen och börjar spotta hosta( typ som hon skulle dö eller någonting ). Jag ba vad är det ska du dö nu också ?
hon ba nej men jag satte en broms i halsen och sen så visar hon mig handen och där ligger det en död broms, uch.

freja står och kollar på när jag dricker, jag säger vad fan glor du på? freja ba jag försöker lära mig hur du klarar av att hälla vatten från flaskan utan att spilla, jag ba det är lätt och så häller jag vattnet och precis då så får jag en skratt attack så jag sprutat ut all dricka på freja och på hela golvet. " hhahhahah asg".

Jag sitter och äter muffins när freja börjar skratta, jag ba vad är det? hon ba nej ingenting och då börjar jag skratta, och då börjar hon också skratta jag fattade ingenting så jag skrattade till mig ett vad skrattar du åt? hon ba jag skrattar åt dig för du skrattar så HÖGT!!

imgron ska vi måla igen vi hörs imorgn.
och stina smsa eller ring mig om torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0