ingen sommar utan sol !

hej hopp ! nu har jag precis kommit ut ur duschen, idag har jag solat, varit med ida. vi tog ett topp i poolen gud vad kallt!!!! sen vill vi åka ut till koffsan och bada så hennes mamma kom och hämtade oss och skjutsade ut oss.
vi badade i 3 timmar ;o lite mycket eller vad? sen åt vi tårta, bullar och drack läsk! fetton? hahah nej då någon gång ibland får man väll äta lite mera ?  :D
inga bilder ännu " ingen kamera "
men jag ska snart få en (y).
men nu ska jag kolla lite på tv sen är det sova som gäller, imorgon bitti ska jag ut och springa, sen om det är fint väder ska jag sola och bada!
Föresten Bästa vän kommer hem imorgon :D:D:D GUD VAD KUL!
så om hon kommer hem tidigt eller innan 12 ska jag nog ta och träffa henne lite.
men vi hörs pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0