i am strong when i am on your shoulders



Världens typ finaste låt, you raise me up!
Tj0h3j.
Min lillasyster ääälskar verkligen bilar tydligen, när filmen va slut ville hon se den igen. HAHA doog, hatar den filmen. Sätt den varje morgon nästan med henne typ hela veckan, lite uttjatad. Min icke sa nicke för henne. Aja ungen däkade tillslut och jag med typ? Pappi kom nyss men sen drog han iväg igen för att han skulle hämta Annapanna.

Ska se på 2 eller 3 avsnitt av OC, de va jätte länge sen jag såg de.. Nötte typ de förut, slutade kolla för jag visste att Merissa skulle dö, hahah. Fast jag inte ens har kommit till de avssnittet.  Måste få tag på Amanda också kom jag på, får se hur de blir 2morrow. :) Godnatt

Kommentarer
Postat av: joakim

kan inte ni lägga ut en bild på er osminkade? snälla ni är så söta

2010-07-29 @ 01:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0