Hot day, or what do you say ?

Tjena, äntligen känner jag att jag blivit lite brun . Länge sedan jag kände så faktist.
Idag har jag bara legat och stekt i min pool, HAHA!
Imorgon ska jag skriva om Spanien-Holland matchen här på bloggen, så håll utkik.
Bilder kommer komma imorgon också kanske någon video från matchen, freja och jag ska kolla så vi får se om det blir så. om ni vill veta vad jag gör just nu så sitter jag i vårat NYA ute rum och lyssnar på min älsklings låt Going On, Hahha jo jag vet att den är lite konstig men det får mig att må bra och känna mig glad :D

här får ni låten.

Vi hörs imorgon då jag är lite piggare och orkar skriva mycket mer.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0