hemma

Riktigt kass uppdatering idag för att vi har varit på grönalund, de va skit skojj:) Just nu är jag seg och orkar inte lägga över alla bilder från grönalund. De regnade lite granna, vi såg sean banan eller va han heter iaf, haha. SEn dog vi i blåtåget fast amanda kolla ju inte -.- eller jätte lite. Jag och amanda gjorde säkert av med 60 spenn på ett jävla spel somgick håt helevte, ni vet en sån här mega stor boll? Gick inte alls bra, as surt. Amanda fick med mig upp i katapulten. Jag är ju höjdrädd som bara den, så jag dog lite till. Sen vare nån gubbe som jag gick förbi med amanda som typ bah: hej snygging. HAAHA ? Nu ska jag se klart på Dear john, tårarna kommer lite då och då.. sjukt bra film. Se den om ni inte har sett den, sevärd verkligen.

Kommentarer
Postat av: ellen

finns dear john på film ?:O

2010-07-25 @ 10:45:18
URL: http://ellentoresaters.blogg.se/
Postat av: stina

Pappa hämtar hem :p Egentligen kommer den ut i oktober hihihi :)

2010-07-25 @ 13:10:10
URL: http://amandasstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0