hej och gonatt


Helt ofixad, och trött som bara den.
Jag har verkligen inte mått bra idag, jag har inte orkat ätit eller nått. Jag har sån jäkla huvudvärk som aldrig vill släppa, jag D-Ö-R. Sjukt jobbigt, jag är otroligt seg i hela kroppen osv. Orkar inte höra musik typ, dampar på datorn typ. Blir sur för allt, kul dag! För varmt desutom på mitt rum, as kul. Nu ska jag iaf sova, skönt. imorgon ska jag träffa Ellen, har träffat henne 1 gång på hela sommarlovet tror ja? Miss her. Vi ska äta lunch osv, kolla lite på stan oså. Sen på kvällen är de träning, inte långt kvar tills vi drar till örebro. Längtar! Godnatt, hörs med bättre uppdatering imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: eriica

du är jättefin gums!

vi måste träffas snart, verkligen! när kan du? imorn? <3<3

2010-07-25 @ 23:55:24
URL: http://soeriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fin erica! :)

ja absolut! imorgon kan jag icke... smsa mig så bestämmar vi någon dag!:)<3<3

2010-07-26 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0