Dålig uppdatering från mig

hejhej, idag har det varit dålig uppdatering från min sida.
men jag vaknade vid 11 åt frukost sedan gick jag ut och hoppade lite hopprep, alltså jag måste få igång min kropp igen nu efter sommaren och på måndag börjar mitt första läger vill ju inte ha den med sämst kondis, hahha.
men sen gick jag in efter kanske 1 timme och kollade på tv, sedan hoppade jag in i duschen, fixade mig ( satte på mig maskara + borstade håret ). sedan åt jag lunch sedan åkte jag och ida ner på stan, heider skulle komma men han kom inte ..... så jag och ida gick och fikade på stan, mycket trevlig eftermiddag. sen vid 7 kom familjen och en till familj ner på stan och vi gick ut och åt, på någon konstig resturang men det var faktist ganska gott ! :)
sen cyklade jag och lovisa hem till my home och åt lite fika spelade spel och hade det skoj, mamma, pappa och hennes mamma o pappa kom typ 1 timme efter oss. SÅ SEGA DOM VAR PÅ ATT GÅÅÅÅ !!!! :O:O
hahha, men nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag sova, men ha en fortsatt trevlig kväll.
hörs imorgon, planer för imorgon är inte riktigt klart en kanske åker till ikea och köper garderoben. men vi får se.
sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

hejhej grym blogg! besök min blogg också och släng gärna in en kommentar ;)

2010-07-31 @ 00:03:12
URL: http://myheartwithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0