billigt men bra

Skölt ur hårinpackningen osv nu. Ska snart äta för att jag är så jävla hungrig, åt typ vid 2-3 hos erica. Jag blir alltid så jäkla hungrig om jag inte äter, iaf har noll koll på vad jag ska skriva längre.. Suger att blogga då.
Jag och Ellen gick in på en affär i går alltså skoaffär, och de va jätte mycket rea på skorna. vi kollade runt lite, och för dom som inte vet som älskar jag skor. Tycker de är as roligt att köpa nya, även fast jag typ har 8 par skor? Men så såg jag fejk convers av nått slag, loga och faktiskt rätt snygga. 75 riksdaler, ingenting typ för ett par snygga skor? Fast jag fick inte för pappa eftersom jag har för många skor. Men kanske ska köpa dom iaf... hehe :) Nu ska jag äta, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0