BELLA&ELLA

Min kamra och dator vill inte funkera tillsammans, så jag kan inte lägga in bilderna ska försöka senare. Jag och petra ska ta ett kvällsdopp snart, hon kommer snart. Vi ska väl bada ett tag, så jäkla skönt i vattnet. Va as mcyket vågor idag också jag och petra typ drängtes. Men vi överlevde, :)))) Vi är riktigt  sköna ibalnd, lektde typ delfiner och namn hade vi tillomed , hahahah bella och ella.. HHAHAHA go vän jag har. De va en snubbe som gick förbi oss där man hoppas i och bah: Oj ni va söta. & så bara hoppa han i i vattnet ahahah helt random. Sen varje gång vi eller han gick förbi oss sa han alltid HEJ! hahahahahhaha random alltså. Typ 20 år ju, inte snygg någonstans. Jajajaj, typ livräddade varandra också gjorde vi fast vi typ bara drängte varandra, ahahh skills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0