the notebook

För en stund sen kom jag hem från Petra, vi hade de jätte mysigt igår kväll/natt. Igår kväll så fixade vi iordning oss sen så drog vi till coop och köpte massa gott till kvällen sen hann vi precis köpa mat innan de stängde, :) Vilken tur vaa. Sen kollade vi på The notebook när vi kom hem till henne, och jag tycker den e grymt bra. Sen kollade vi blandannat på en jäkligt knäpp film, The box. HAAHHA fett wierd. Sen typ the distrubia stavning jajaja. Ska snart börja byta om till träning när jag kommer hem ska jag börja packa tills imorgon. Gud så kul de ska bli, vi hörs efter tträningen, puss.

Kommentarer
Postat av: MEvie♥

allt bra?=)

gillar din header!

2010-08-04 @ 19:59:02
URL: http://mevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0