SOL SOL SOL !

Hejsan allihopa!
Idag är det sol, och det betyder att man kan sola, bada och bara njuta.
Imorse vaknade jag vid 8 lite senare kanske, sen åt jag frukost, borsta tänderna osv.
Sen åkte jag väg på dans, super kul som vanligt!
Idag fick vi också dansa ute på en av Isabels lektioner, imorgon ska vi visa upp för någon/några andra grupper :) Sista dagen imorgon, tråkigt det! :(
Men nästa drar jag ju iväg till Gotland så jag får ialla fall dansa! :)

Jätte tråkigt att stina har åkt iväg, så nu är det bara jag som kommer skriva på bloggen under helgen,
Kommer sakna dig jätte mycket stina! :(:(:(
Och sen när hon kommer hem åker jag bort nästan direkt, så vi kommer kanske inte hinna ses något mer på sommarlovet :( tänk det är snart slut :O
Aja....

Alldeles strax kommer pappa hem med mat och då åker vi ut till båten och tar en sväng med den.
VI hörs när jag kommer hem puss / Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0