skräckfilm

Föööööör dålig på att blogga... allvar jag har inte orkat när jag har varit med Petra, för trött. Vi har haft de riktigt kul! Sov hos hennes igen efter stockholm tänkte tälta satt upp de och allt men NEEEEJ inte blev de av? Hahah, fett kul dårå. Men sen failade vi lite när vi kollade på film, hon trode jag va vaken och jag trode hon var vaken = båda sov. HEHEHE, så kan de gå. Vi pratade med varandra fast vi fattade typ inte ens frågan ? Haha sjukit trötta. Vaknade klockan typ 1 idag och vi vaknade av att Lottta ringde ocgh jag bara slängde upp min arm och tog tag i min mobil, hahahaha! Sen kollade vi på en massa skräckisar typ varje dag även fast jag hatar de, men dom va inte så himla läsika :D De va ju dock bra... Jag ska hämta min kamera och sen ta kort på allt jag köpt, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0