så ligger de till just NU

Jag kommer inte kunna blogga nått på jätte länge, för att min dator har precis åkt in på lagning eftersom nått hände med den. Och min gamla dator vill inte internet funka på den, men om vi får igång internet så kommer jag såklart att blogga. Men annars vet ni varför jag inte bloggade på hela dagen igår. Kan berätta lite snabbt om vad som hände igår, somsagt så började jag åttan igår. Helt okej, fick alla hemstudieuppgifter. Ska snart sätta igång med några av dom, men sen så gjorde vi inte så mkt. Vi hörs när jag har internet eller när jag kan sitta vid denna dator, eller helt enklet när min dator kommer tillbaka, alltså om typ lite mer än en vecka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0