Nu sätter jag igång på riktigt

Hejhej! :)
Ja nu så jag har bestämt mig jag ska börja blogga mycket!
Denne gång på riktigt så att jag inte slutar sådär efter en dag.
Om jag inte bloggat så mycket under en dag är det för att jag inte varit hemma så att ni vet.
Men om jag har tillgång till dator eller mobil med internet så lovar jag att blogga.

Kort fattat om dagen:
*
vaknde, åt frukost, fixade mig drog till skolan.
* var i skolan, inte så mycket gjort idag, huvudvärk....
* Cyklade hem,
* Tv, och nu sitter jag här.

Lite om min dag var det där.
Det kommer snart upp ett till inlägg där ni får veta vad jag önskar mig i födelsedags pressent :)

XO för nu!
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0