min rygg..

hej förlåt för att jag inte hann lägga in dagens outfit, men jag hann verkligen inte. Iaf så träffade jag min storasyster som jag troligtvist inte kommer träffa på kanske 4 år.. hon ska till australuen och plugga, lyckobarn. Sen pratade vi om min och ellens språkresa. Gud vad jag lääääängtar, helt sjukt. Jag har tok ont i min rygg, får typ tårar i ögonen så fort jag böjer mig, stanas vad ont jag har. Måste städa min smink och smyckes hylla nu, sen ska jag äta mat. Nice! HÖRSSS AMIGOS

Kommentarer
Postat av: anonym

kan inte ni förklara lite mer om språkresan?;O

2010-08-14 @ 17:59:36
Postat av: stina

SV: vadå är du avensjuk eller?

2010-08-14 @ 19:02:45
URL: http://amandasstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0