Måste åka till västerås idag igen -.-

Hejhej,
Just nu håller jag på att packa, mycket drygt.
Måste åka till västerås idag igen eftersom vi glömde köpa några saker och så köpte vi fel grejer också -.-
Ja nu börjar jag bli lite stressad för jag vet inte helt vad jag ska med mig, imorgon hinner jag inte packa någonting för vi åker typ halv 8, jag måste alltså gå upp typ 6 om jag ska hinna duscha innan :O
Gud hur ska jag orka ?!??!?
Aja, men det kommer ialla fall bli så jävla kul :D:D:D
Isabella åker med oss imorgon bitti till båten, så jag har ialla fall något roligt att göra i bilen ;)
Men bilder på packningen kommer upp inom kort, kommer säkert upp någon bild på dagens out fit också ;)
Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga innan jag åker, så mitt sista inlägg blir nog ikväll.
Kommer inte blogga på 5 dagar, men ni klarar er nog :)
Men nu ska jag  duscha puss ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0