kom inte på någon rubrik

Mina kusiner kom in och väkte mig imorse och sa att dom skulle åka sen kunde jag inte somna om igen.. lova satt som typ vanliget att kolla på Bilar. Idag MÅSTE.JAG.PLUGGA.SOM.BARA.DEN. Men innan de ska jag duscha. Sen måste jag städa undan lite i mitt rum sen ska jag ränsa alla mina kläder, ge försmå kläder till Klari. Ska börja kolla på vad jag ska ha med mig till cupen också, sen ikväll är de träning:)

Jag hatar att sommaren har gått så himlans fort! Känns som jag inte har gjort nått fast jag har typ gort massor. Tillskillnad på nästa sommar så är jag ju borta 3 veckor och sen säkert några cupen osv. Längtar redan nu till nästa sommar, fan ett helt år kvar.
Kom på att jag börjar 8:an snart... buhu! Hatar skolan, höhöh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 underbara veckor med dig!

2010-08-02 @ 14:37:09
URL: http://ellentoresaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0