klocka+keps = nice

När jag och pappa åkte till träningen så gav han mig min efterlängtade klocka :D Lika fin fortfarande. Sen fick jag en vit keps av min snälla pappi. Gick inte tok bra på träningen jag är så jäkla trött, jag ska nog lägga mig itid idag. Lär behöva de, imorgon ska jag fortsätta plugga och tvätta sen massa kläder. Beställa lite kläder tror jag också eftersom att pappa lovade att vi skulle göra de. Fick ju grymt mkt snygga kläder.

Nu ska jag gå ner och göra te och mackor, sen ska jag lägga mig och kolla på film. Jag tror jag ska se på första twilight filmen eftersom de va så länge sen jag såg den. Eller så ska jag se på Ecilispe, för er som undrar så ser jag den på en hemsida, inte vääärsta bra filmkvalitet men de duger. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0