jag har ont

Jag har ont i min kind.. för jag råka klippa mig själv.. jag skulle klippa i en enkrona och nej de funkade inte så bara fick ju helt plötsligt upp saxen i kinden så jag blödde pyllte lite men de sviiiiiiiiider som bara den. Snygg ere också (y) Varför skulle jag klippa i en enkrona? Jooooo för jag hade tråkigt och ville göra nått och saxen och enkronan låg brevid så jag började försköka klippa skiten, men de gick inte så bra. Jag har förbud på att kolla på OC imorrn, måste sommarplugga. Ajaa, livet går viiidare. Nu ska jjag lägga mig i sängen och läsa en bra bok, pojken som kallades det. Lånade den från skolan för ett tag sen, men inte orkat läsa ut den. HEHE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0