it's you and nobody else


Frankrike någongång.
Sitter och lyssnar på i love the way you lie. Så grym låt, kan inte sluta lyssna.
Annars har jag så tråkigt, har ingenting att göra. Verkligen nada. Btw, så städade jag
mina lådor och fann massa gammla bilder, speciellt när jag var runt 5-9 år. Och en bild
när jag gick på dagis, fett tjock.. hehehehe. Så snygg man kan vara! :D

Blev verkligen riktigt sugen på att shoppa, fick värsta suget. Men jag måste spara lite pengar osv eftersom jag och mina polare ska till stockholm i september tror jag. Men sen ska jag också beställa de mesta på nästet, min älskade H&M butik.. får aldrig nog av deres kläder tror jag. Anyway, måste ta fram de jag ska ha på mig 2morrow ska till bålsta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0