Hemma nu

Hejhej :)
Jag kom nyss hem, kvällen har varit jätte rolig !
Jag o natta tog bussen ner vid 20 över 4. Vi gick tunt lite på stan när vi kommit fram, sedan gick vi och åt på kebab och pizza house. Mycket gott! Vi kollade sedan på bio, Bröderna Karlsson :D
Hahhaa den var faktis riktigt bra. Efter filmen så gick vi runt lite på stan, gick upp till coop.
Sedan ringde jag Heider som sa att han var på väg till Enavallen, så jag och natta drog dit.
Där var vi i 45 minuter ungefär sedan kom min mamma och hämtade oss, när vi var med dom gjorde jag inte så mycket var för trött för det just då. Men nu ska jag kolla på tv, vi hörs imorgon pusspuss!
SAKNAR ER ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0