Första dagen i skolan

Hejhej!
Ja va säger man efter första dagen i skolan?
Det var väll kul?
Eller var det verkligen det?
Kul att träffa sina kompisar igen, men skolan?
Nu blir det betyg och skit, hur fan ska jag palla det här?
Vi får hoppas detta året går bra för mig, annars blir det inga glada miner :P

Efter skolan idag åkte ialla fall jag och ida hem till mig, vi åt lite kladdkaka och kakor :)
Hon åkte hem för ungeför en timme sedan, då kollade jag runt lite på h&m på kläder.
Kanske beställer hem någonting, men vi får se.
Nu ska jag ialla fall lägga in lite bilder från kameran till datorn från när vi var på gotland. Bilder till bloggen kommer inom kort. Vi hörs ;)  / amandasilén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0