Fel

Det är något fel på min dator nu, så det kommer inte bli lika mycket bloggande :(
Men jag ska låna mammas dator så mycket jag kan och så hoppas jag att min dator slutar cpa sig, så jag kan använda den igen. Det kanske bara är fel på den några dagar hoppas jag.
Aja, idag har det varit skola ganska soft dag tycker jag.
När jag kom hem pluggade jag lite spanska och så har jag varit nera på stan med mamma.
Jag har också försökt att komma på vad jag önskar mig när jag fyller år, mamma undrar.
Jag kan faktist inte komma på så mycket, En resa skulle jag gärna vilja ha och en Ipod.
Kanske lite pengar, pressent kort och kläder. Men faktist ingenting mer, hahahha inte för att jag tror att jag kommer få en resa i födelsedags pressent men jag kan ju alltid hoppas.
Men nu ska jag äta, det blir pyttipanna och ägg! Inte min favorit rätt men jag har vant mig med att äta det nu eftersom alla andra i min familj gillar det....

Vi hörs :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Härligt :)

Jo, det är desamma här. Bara bra!

2010-08-24 @ 20:07:17
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0