d e p p är ordet

Har inte bloggat på jäätte länge men de är för att min dator har ju varit på lagning, och jag tog en liten paus där i mellan också. Jag kunde ha bloggat eftersom jag hade tillgång till datan men orkade inte riktigt. Men nu är jag back on track. Eller... Alldeles stars. Ska deppaaa loss för att ALLT på hela datorn är BORTA , precis rubbet. Kill me, seriöst. Inga bilder eller nått inte er skit, fattar ni? Allt är så jävla borta, tillomed mina steg i skolan, jag som var så stolt över mitt svenska 15, fuck you hårddisk! HATAR dig mega mycket.. Ska bädda sägen och lyssna på musik, bjuder på NOLL bilder. Men har lite smått och gått på kameran, i think ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0