BASE 23

YEAH!
imorgon börjar dansen igen, saknat det grymt mycket faktist.
nu måste jag nöta mig med halstabletter så att jag inte är för sjukt imorgon, måste verkligen dit.

jag skulle verkligen jätte gärna lägga ut bilder, musik osv. men mina dator....-.-
den är liksom lite... cp
aja ni får stå ut med detta tråkiga från mig tills vidare.
jag önskar mig inte en ny dator när jag fyller år det är så jvla dyrt och jag orkar inte slösa pengar på någonting jag redan har, jag får alltså stå ut med denna dum burck.
men nu ska jag hoppa in i duschen, vi börjar 10 över 8 imorgon, fyfan vad drygt.
men det är hkk så det är chill.
men vi hörs efter duschen, puss / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0