alive

tagen precis nysssss,
Okej, imorgon ska jag nog ta bloggen på lite mera allvar, för nu har jag varit fett seg. I hela kroppen, orkar ingenting. Jag orkar inte plugga eller nått.. men idag så körde jag på i skolan. Jag och Emma jobbade med sexualkunskap, hahahahahh! Vi var ju grymmaa... AJA. Hej mvg alltså typ :) Sen bara dog jag på eftermiddagen, huvudvärk och skit. Bussjäven kom ju inte ens? Fuck you. Så pappa hämtade oss och sen hämtade vi lova. Åkte ruschelkana (?) 343 ggr med henne. FETT KUL. Not. Idag kom också mina kläder, eller hälften bara. Visar er lite senare, för jag orkar seriöst inte ta kort. OCH sen lägga in, finner inte orkar nu, inte en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0